مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 21:422022-01-26سياسي

رییس کمیته امداد: بیش از 750 هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سیدمرتضی بختیاری امشب در جمع دانش آموزان کانون فرهنگی تربیتی امام علی (ع) قلعه گنج اظهار داشت: 700 هزار دانش آموز، 52 هزار دانشجو و 6 هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد کشور قرار دارند و یکی از مأموریت های اصلی ما این است زمینه تحصیل و رشد مددجویان تحت حمایت را فراهم کنیم.

رییس کمیته امداد کشور با تاکید بر اینکه جوانان باید قالب های درونی خود را با بار معنوی تقویت کنند، عنوان کرد: خداوند نعمت هایی در وجود ما قرار داده که اگر در مسیر خودش هزینه شود نتیجه اش وجود شخصیت های بزرگی در کشور خواهد بود.

  وی با بیان اینکه اکثر شخصیت های بزرگ از توده های خانواده های محروم بودند، بیان کرد:  جهاد آنجاست که مشکل، کمبود و مانعی باشد و مصمم باشیم از همه ظرفیت ها استفاده کرده و خدمات رسانی کنیم.

بختیاری با تاکید بر اینکه ما از کمبودها و از مشکلات نباید بترسیم و باید پای کار باشیم، ادامه داد: دستاوردهایی که اکنون در کشور داریم دستاورد همین جوانان و نخبگان کشور است.

رییس کمیته امداد کشور خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت های ما در کمیته امداد این است که تفکر جهادی را نهادینه کنیم و پای کار باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، بختیاری رییس کمیته امداد کشور از شهرستان های سیل زده در جنوب کرمان بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کمیته امداد: بیش از 750 هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت هستند

رییس کمیته امداد: بیش از 750 هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت هستند