مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 21:322022-01-26بين الملل

اقدام مشارکت کنندگان کنونی برجام برای تهیه پیش نویس در مذاکرات وین


نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی امروز اعلام کرد که اقدامی جمعی برای تهیه پیش نویس در گفتگوهای وین در قالب همه مشارکت کنندگان کنونی برجام (غیر از آمریکا) در جریان است.

- نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی امروز اعلام کرد که اقدامی جمعی برای تهیه پیش نویس در گفتگوهای وین در قالب همه مشارکت کنندگان کنونی برجام (غیر از آمریکا) در جریان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، میخاییل اولیانوف نماینده دائم روسیه در سازمان های بین المللی امروز چهارشنبه در پیامی توییتری از اقدام جمعی برای تهیه پیش نویس در مذاکرات وین با هدف برچیدن تحریم های ضدایرانی خبر داد.

نماینده روسیه در مذاکرات وین در توییتی نوشت: اقدامی جمعی برای تهیه پیش نویس در گفتگوهای وین در قالب همه مشارکت کنندگان کنونی برجام (بدون آمریکا که وضعیت آن در توافق هسته ای هنوز احیا نشده است).

گفتنی است که هشتمین دور از گفتگوهای برچیدن تحریم ها از 6 دی ماه با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام به ریاست علی باقری مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران و انریکه مو را معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا آغاز شده است و کماکان ادامه دارد که البته غربی ها با متوسل شدن به تاکتیک ضیق وقت و تعیین ضرب الاجل های ساختگی برای پایان مذاکرات موجب ایجاد تنش های روانی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام مشارکت کنندگان کنونی برجام برای تهیه پیش نویس در مذاکرات وین

اقدام مشارکت کنندگان کنونی برجام برای تهیه پیش نویس در مذاکرات وین