مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 20:572022-01-26بين الملل

وندی شرمن: پوتین برای حمله به اوکراین در اواسط فوریه طرح ریزی می کند!


یک دیپلمات آمریکایی تایید کرد که به عقیده ایالات متحده رییس جمهوری روسیه در اواسط ماه فوریه به اوکراین حمله خواهد کرد.

- وندی شرمن: پوتین برای حمله به اوکراین در اواسط فوریه طرح ریزی می کند! یک دیپلمات آمریکایی تایید کرد که به عقیده ایالات متحده رییس جمهوری روسیه در اواسط ماه فوریه به اوکراین حمله خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وندی شرمن، معاون وزیر خارجه آمریکا روز چهارشنبه در سخنانی با اشاره به حمله احتمالی ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری روسیه به اوکراین در اواسط ماه فوریه گفت: من نمی دانم که آیا او تصمیم نهایی را گرفته است یا نه؛ اما ما قطعا نشانه هایی درخصوص اینکه وی تا اواسط ماه فوریه از قوای نظامی برای حمله استفاده کند، مشاهده کرده ایم.

این دیپلمات ارشد آمریکایی اشاره کرد که برنامه های پوتین احتمالا تحت تاثیر المپیک پکن - که ایالات متحده و برخی از متحدانش آن را به دلیل سابقه نقض حقوق بشر چین تحریم می کنند - قرار بگیرد.

شرمن گفت: همگی مان می دانیم که مراسم افتتاحیه المپیک پکن در تاریخ چهارم فوریه برگزار می شود و رییس جمهوری پوتین قصد دارد در آن شرکت کند.

وی افزود: به گمانم رییس جمهوری شی جینپینگ از اینکه پوتین از این فرصت برای حمله به اوکراین استفاده کند چندان خوشحال نشود؛ بنابراین همین مساله ممکن است بر روی زمان بندی و طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وندی شرمن: پوتین برای حمله به اوکراین در اواسط فوریه طرح ریزی می کند!

وندی شرمن: پوتین برای حمله به اوکراین در اواسط فوریه طرح ریزی می کند!