مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 20:272022-01-26پزشكي

اختیاراتی به دانشگاه ها برای بازگشایی داده شده است


سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: اختیاراتی به دانشگاه های علوم پزشکی برای بازگشایی حضوری کلاس های ترم دوم سال تحصیلی دانشجویان داده شده و درحال حاضر به صورت کلی بازگشایی در دانشگاه ها اتفاق افتاده و در مدارس هم باید رعایت پروتکل های بهداشتی مدنظر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، پژمان عقدک، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درخصوص حضوری یا غیرحضوری بودن دانشگاه ها برای ترم دوم سال تحصیلی 1400 اظهار کرد: در روزهای کرونایی و شیوع سویه جهش کرونا قرار داریم، اما از سوی دیگر برای بازگشایی دانشگاه ها باید مدیریت هوشمند از طریق واکسیناسیون و رعایت پروتکل های بهداشتی برای حضوری شدن کلاس ها مدنظر باشد.

وی اضافه کرد: اختیاراتی به دانشگاه های علوم پزشکی برای بازگشایی حضوری کلاس های ترم دوم سال تحصیلی دانشجویان داده شده و اگر مشکلات مربوط به دانشگاه است، می توانند از دانشگاه علوم پزشکی درخواست کنند تا تیم های سیار را برای دانشگاه مورد نظر اعزام کنند.

عقدک تاکید کرد: دانشگاه ها می توانند از محیط خوابگاه های دانشگاه آزاد و مهمان سراها استفاده کرده و شرایط را برای حضور دانشجویان فراهم کنند و با یهمان شدن دانشجویان برای حضور در کلاس های درس دانشگاه شهرستان محل اقامت خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیاراتی به دانشگاه ها برای بازگشایی داده شده است

اختیاراتی به دانشگاه ها برای بازگشایی داده شده است