مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 20:272022-01-26سياسي

هفته آینده؛ تصمیم گیری کمیسیون تلفیق درباره ارز ترجیحی


کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در مورد ارز ترجیحی تصمیم گیری می کند، البته تصمیم برای حذف هنوز قطعی نیست.

- به نقل از خانه ملت، سیدمحسن دهنوی گفت:اصلی ترین بحث در حوزه خنثی سازی تحریم ها این است که ما به نحوی در کشور برنامه ریزی کنیم که برای همه شرایط آمادگی داشته باشیم، یعنی فرض را بر باقی ماندن ساختار تحریم قرار دهیم و آماده شرایط سخت باشیم.

وی افزود: در این صورت اگر تحریم ها برداشته شد، کشور استحکام لازم برای مقابله با تکانه های مختلف و شرایط متعدد را دارد و اگر تحریم ها باقی ماند، برنامه ریزی ها به شکلی صورت گرفته است که می توانیم از آن ها عبور کنیم و امسال در بررسی لایحه بودجه نیز همین مسیر طی شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد:درآمدهای نفتی در بودجه واقعی دیده شده و یک میلیون و 200هزار بشکه پیش بینی شده است و به فرض ادامه شرایط موجود برای درآمد نفتی تدبیر شده است و ما در مجلس هم این مبنا را تقویت می کنیم و اگر هم تحریم ها برطرف، شد امکانات اقتصادی کشور افزایش پیدا خواهد کرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه درباره آخرین وضعیت حذف ارز دولتی، گفت: اصل این کار مورد توافق مجلس و دولت است و من معتقدم این ارز باید حذف شود، اما باید راهکارهای جبران و جایگزین مطمئن برای مردم پیدا شود، لذا به دنبال یافتن مسیرهای مختلفی هستیم و سنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته آینده؛ تصمیم گیری کمیسیون تلفیق درباره ارز ترجیحی

هفته آینده؛ تصمیم گیری کمیسیون تلفیق درباره ارز ترجیحی