مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 20:222022-01-26ورزشي

بازیکنانم امروز بی نقص بازی کردند/ لزوم ورود ویدئو چک به لیگ برتر والیبال


سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با اشاره به اینکه اشتباهات داوری جزیی از اقتضائات بازی است، گفت: با توجه به سرعت بالای توپ در والیبال بهتر است ویدئوچک هر جه زودتر به لیگ برتر وارد شود.

- ایسنا/گلستان سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با اشاره به اینکه اشتباهات داوری جزیی از اقتضائات بازی است، گفت: با توجه به سرعت بالای توپ در والیبال بهتر است ویدئوچک هر جه زودتر به لیگ برتر وارد شود.

عظیم جزیده در گفت و گو با ایسنا در پایان بازی با تیم والیبال شهرداری ورامین با اشاره به برد این تیم در بازی امروز، گفت: بازیکنان ما امروز یک بازی بی نقص را از خود به نمایش گذاشتند، اظهار کرد: تیم ما در بازی امروز در مولفه سرویس بسیار خوب ظاهر شد و توانست نقشه های حمله تیم حریف را برهم بریزد.

وی با بیان اینکه تجزیه تحلیلی که از تیم شهرداری ورامین داشتیم خیلی مثمر ثمر بود، افزود: برای ما خیلی مهم بود که بتوانیم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم و خود را برای صعود در جدول مهیا کنیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس با تاکید بر اینکه برد سه بر صفر و کسب سه امیتاز در این بازی خیلی در آینده به ما کمک خواهد کرد، خاطرنشان کرد: من این برد را به همه مردم عزیز و ورزش دوست استان تبریک گفته و امیدوارم روند ما رو به رشد بوده و تداوم یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیکنانم امروز بی نقص بازی کردند/ لزوم ورود ویدئو چک به لیگ برتر والیبال

بازیکنانم امروز بی نقص بازی کردند/ لزوم ورود ویدئو چک به لیگ برتر والیبال