مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 20:122022-01-26سياسي

آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال 1400


معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای اعلام کرد: مهلت مجدد ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء در سال 1400 فراهم شد.

- معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه ای اعلام کرد: مهلت مجدد ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء در سال 1400 فراهم شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت منابع انسانی قوه قضاییه، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: بدینوسیله به اطلاع می رساند، نظربه درخواست های مکرر داوطلبان مبنی بر امکان مهلت مجدد ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال 1400 و حسب هماهنگی های صورت گرفته با سازمان سنجش آموزش کشور مقرر گردید به منظور مساعدت و فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که در بازه زمانی (1400/10/05 لغایت 1400/10/15) برای ثبت نام اقدام ننموده اند، فرصت مجددی ایجاد شود تا بتوانند از امروز لغایت 1400/10/28 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

بنابراین ضرورت دارد متقاضیان، در مهلت در نظر گرفته شده، پس از مطالعه شرایط و ضوابط آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.

sanjesh.

org مراجعه و نسبت به ثبت نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.

به داوطلبان توصیه می شود با توجه به حجم بالای مراجعه در ساعات پایانی، فرایند ثبت نام را هرچه سریعتر به اتمام رسانند و از موکول کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال 1400

آغاز مهلت مجدد ثبت نام آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضاء سال 1400