مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 20:122022-01-26سياسي

اعمال محدودیتهای یک هفته ای کرونا در استان یزد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با اشاره به وضعیت حساس استان یزد و افزایش موارد ابتلا به کرونا، گفت: اگر رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم افزایش نیابد و پیک ششم اوج بگیرد، - محدودیت های شدید باز می گردد و امکان قرمز شدن تمام شهرستان های استان وجود دارد.

علی اکبر عزیزی در حاشیه نشست فوق العاده ستاد استانی کرونا در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شرایط حساس کرونا در استان یزد و با توجه به رنگ بندی های اعلام شده، در حال حاضر شهرستان اردکان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

وی افزود: در حال حاضر میزان استفاده از ماسک در استان 38 درصد و روند فاصله گذاری اجتماعی نیز 31 درصد است.

عزیزی خاطرنشان کرد: هم اکنون چهار شهرستان میبد، مهریز، خاتم و ابرکوه نیز در وضعیت نارنجی هستند و مابقی شهرستانها نیز زرد هستند به عبارتی در استان یزد، شهرستان آبی نداریم لذا با توجه به این که سلامت مردم برای ما اهمیت دارد مقرر شد که تمام هتل و رستوران ها در شهرهای قرمز و نارنجی تعطیل و به مدت یک هفته به صورت بیرون بر فعالیت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار کرد: با توجه به روند رشد بیماری کرونا در استان و گزارشات و نمودارهای علوم پزشکی، استان وارد پیک ششم کرونا شده و در این خصوص کلیه مدارس و مراکز آموزش عالی نیز شهرهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیتهای یک هفته ای کرونا در استان یزد

اعمال محدودیتهای یک هفته ای کرونا در استان یزد