مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 19:572022-01-26ورزشي

وضعیت داوری امروز افتضاح بود/ فقط 4 بازیکن غیرکرونایی داشتم


سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با انتقاد از وضعیت داوری در جریان بازی با شهرداری گنبدکاووس، گفت: فدراسیون تیم ما را با یک لشکر کرونایی برگزار کرد.

- ایسنا/گلستان سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با انتقاد از وضعیت داوری در جریان بازی با شهرداری گنبدکاووس، گفت: فدراسیون تیم ما را با یک لشکر کرونایی برگزار کرد.

ساسان خداپرست در گفت و گو با ایسنا در پایان بازی والیبال تیم شهرداری ورامین با شهرداری گنبدکاووس که در سالن المپیک شهر گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به اینکه تیم ما با لشکری از بازیکنان کرونایی در این بازی حاضر شد، اظهار کرد: بازیکنان من به تازگی از بند بیماری رهایی یافته بودند و هیچ فرصتی برای تمرین نداشتیم.

وی با ابراز تاسف از تصمیم فدارسیون والیبال مبنی بر عدم تعویق بازی تیم شهرداری ورامین، افزود: وقتی فدارسیون ما را با انبوهی از بازیکنان بیمار که در حال طی دوره استراحت و بازگشت به شرایط نرمال هستند راهی میدان می کند دیگر حق ندارد هیچ بازی را برای هیچ تیمی به دلیل کرونا و بیماری لغو کند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین با تاکید بر اینکه داوری بازی، امروز به شدت بد و افتضاح بود، خاطرنشان کرد: وقتی چند اشتباه پیاپی و پشت سر هم رخ می دهد طبیعی است که در روحیه تیم، انسجام و تمرکز تیم ما تاثیر منفی می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت داوری امروز افتضاح بود/ فقط 4 بازیکن غیرکرونایی داشتم

وضعیت داوری امروز افتضاح بود/ فقط 4 بازیکن غیرکرونایی داشتم