مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 19:422022-01-26اقتصادي

چاه جدید در بانه وره برای حل مشکل آب این شهر حفر می شود


با پیگیری مهر از مسئولان برای حل مشکل بی آبی شهر بانه وره، مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه گفت: چاه جدید در بانه وره برای حل مشکل آب این شهر حفر می شود.

- اظهار کرد: شهر بانه وره دارای یک چاه آب است که به شدت با کاهش آبدهی مواجه شده است و در حال حاضر ساکنان این شهر در مضیقه هستند و در کم آبی به سر می برند.

وی افزود: برای حل مشکل بی آبی شهر بانه وره در سال های گذشته یک چاه حفر شد که آبدهی آن 50 لیتر بر ثانیه است در حالی که نیاز آب آن منطقه 15 لیتر بر ثانیه است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه تصریح کرد: جهت بهره برداری چاه حفر شده با عدم رضایت روستاهای همجوار روبرو شدیم و اجازه تجهیز چاه به ما داده نشد و موفق به تجهیز چاه حفر شده نشدیم.

وی ادامه داد: لذا برای حل مشکل کم آبی شهر بانه وره حفر چاه جدید دیگری در دستور کار قرار گرفت و مراحل اخذ مجوز حفر چاه جدید در دست اقدام است .

کاکاوند بیان کرد: کار کارشناسی حفر چاه جدید در شهر بانه وره انجام شده و با آخرین پیگیری ها از شرکت آب منطقه ای منتظر اخذ مجوز حفر چاه هستیم.

وی گفت: به محض دریافت مجوز حفر چاه بلافاصله کار حفر و تجهیز چاه انجام خواهد شد و تا پایان سال مشکل کم آبی شهر بانه وره حل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاه جدید در بانه وره برای حل مشکل آب این شهر حفر می شود

چاه جدید در بانه وره برای حل مشکل آب این شهر حفر می شود