مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 19:272022-01-26اقتصادي

به زودی، پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی


براساس برنامه ریزی انجام شده تا سال 1410 هیچ مسکن غیرمقاوم روستایی در کشور نخواهیم داشت و جشن مقاوم سازی مسکن روستایی را برگزار خواهیم کرد.

- رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: پرداخت 200 میلیون تومان وام به ازای هر واحد مسکن روستایی با سود پنج درصد در چند روز آینده محقق می شود تا نهضت مقاوم سازی در روستاها ادامه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ اکبر نیکزاد در دیدار جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی در بیرجند افزود: با توجه به اینکه موضوع مقاوم سازی مسکن روستایی در حال متوقف شدن بود، رییس جمهور دستور داد سود وام ساخت مسکن روستایی از 18 درصد به پنج درصد کاهش یابد.

وی گفت: سال 84، هفت درصد از واحدهای مسکن روستایی مقاوم بود و امروز به طور میانگین در کشور به 50 درصد و در استان خراسان جنوبی به 54 درصد رسیده است.

رییس بنیاد مسکن اظهار داشت: براساس برنامه ریزی انجام شده تا سال 1410 هیچ مسکن غیرمقاوم روستایی در کشور نخواهیم داشت و جشن مقاوم سازی مسکن روستایی را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: در زلزله ها خسارت های زیادی به روستاییان وارد می شود که نمی توان این خسارت ها را به ریال تبدیل کرد و وضعیت مسکن روستایی در خراسان جنوبی خوب است که باید این وضعیت ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به زودی، پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی

به زودی، پرداخت وام 200 میلیون تومانی مسکن روستایی