مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 19:222022-01-26اقتصادي

ساخت 2025 واحد مسکونی در شهرهای خراسان جنوبی/ کمک برای احداث مسکن خبرنگاران


رییس بنیاد مسکن کشور از ساخت دو هزار و 25 واحدمسکونی در شهرهای زیر 100 هزار نفر خراسان جنوبی خبر داد و گفت: برای ساخت مسکن خبرنگاران این استان کمک می کنیم.

- ، اکبر نیکزاد عصر چهارشنبه در دیدار با استاندار خراسان جنوبی اظهار کرد: از 88 هزار و 835و احد مسکونی روستایی خراسان جنوبی 54 درصد آن مقاوم سازی شده است اما از 47 هزار و 470 واحد مسکونی روستایی کشور به طور متوسط 50 درصد آنها مقاوم سازی شده اند.

به گفته وی با توجه به تورم موجود در جامعه و افزایش قیمت مصالح و دستمزد در آخرین جلسه شورای مسکن کشور پرداخت 200 میلیون تومان تسهیلات برای مسکن روستایی مصوب شد که با دستور رییس جمهور سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور موظف شد اعتبار مورد نظر را با 5 درصد کارمزد تأمین کند که با بر طرف شدن مشکل به وجود آمده در این باره در بانک مرکزی در چند روز آینده ابلاغ می شود.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم هر سال 200 هزار واحد مسکونی روستای مقاوم سازی شود تا بتوانیم در سال 1410 پایان آن را جشن بگیریم تا حتی یک واحد بدون مقاوم سازی در روستاها نداشته باشیم.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه بنیاد مسکن ساخت مسکن در شهرهای زیر 100 هزار نفر را برعهده دارد این کار در همه روستاهای استان جز بیرجند انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 2025 واحد مسکونی در شهرهای خراسان جنوبی/ کمک برای احداث مسکن خبرنگاران

ساخت 2025 واحد مسکونی در شهرهای خراسان جنوبی/ کمک برای احداث مسکن خبرنگاران