مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 19:122022-01-26اجتماعي

هشدار کولاک و بهمن در جاده های شمال


مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به بارش برف و باران از فردا در مازندران، گفت: آب گرفتگی معابر، یخبندان، کولاک، وقوع بهمن و انسداد جاده ها از مخاطرات این سامانه بارشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی امروز در گفت وگویی با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی مازندران، اظهار کرد: با فعالیت سامانه سرد بارشی از اواخر روز پنج شنبه 7 بهمن تا اواخر وقت جمعه 8 بهمن ماه امسال در مناطق ساحلی و جلگه ای شاهد بارندگی،کاهش محسوس دما گاهی با وزش باد نسبتا شدید و در ارتفاعات نیز شاهد بارش متناوب برف همراه با وزش باد شدید و کاهش محسوس دما هستیم.

وی با بیان اینکه این سامانه سطح استان مازندران را فرامی گیرد، افزود: آب گرفتگی معابر در مناطق ساحلی و جلگه ای ، مه آلود شدن، کاهش دید، کولاک برف، لغزندگی و یخبندان، اختلال در جاده ‏ها و محورهای کوهستانی و احتمال وقوع بهمن و انسداد جاده ها از مخاطرات این سامانه بارشی است.

مدیرکل هواشناسی مازندران بیان کرد: باتوجه به این سامانه سرد و بارشی توصیه بر احتیاط در تردد جاده ای، خودداری از صعود کوهنوردان به ارتفاعات و تجهیز خودروها به ادوات زمستانی و مدیریت در مصرف انرژی است.

این مسوول با اعلام اینکه از اواخر روز جمعه آسمان مازندران با کاهش ناپایداری پیش بینی می شود، یادآور شد: ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار کولاک و بهمن در جاده های شمال

هشدار کولاک و بهمن در جاده های شمال