مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 19:022022-01-26پزشكي

کاهش رشد جمعیت به یک دغدغه تبدیل شده است


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: کاهش رشد جمعیت کشور به یک دغدغه تبدیل شده است و بی توجهی به رشد جمعیت معضل جدی تمدنی را به دنبال دارد.

- عباس شیراوژن، امروز(چهارشنبه، 6 بهمن ماه) در آیین معرفی رییس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، اظهار کرد: بحران سالمندی جمعیت کشور باعث شده تا همه در این زمینه تمام تلاش خود را به کار گرفتند.

وی تصریح کرد: در سال های آغاز گام دوم انقلاب اسلامی هستیم و هرآنچه در سال های گذشته در کشور اتفاق افتاده است، باید اتفاق های متناسب با گام اول انقلاب اسلامی حساب کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، افزود: باید با اراده قوی و نگاه تحولی دولت سیزدهم و مدیریت جهادی، تحول جدی در عرصه خدمت رسانی اتفاق بیفتد.

هر نهادی برای ایجاد تحولات و ایجاد انگیزش نیاز به انتخاب شعارهای محوری و کلان دارد و نظام سلامت با توجه به اهداف دولت سیزدهم شعار عدالت و تعالی نظام سلامت را انتخاب کرده است.

وی تاکید کرد: دسترسی عادلانه مردم به امکانات و خدمات سلامت، خدمت رسانی به مناطق محروم، برنامه ریزی در راستای افزایش بهره وری، مبارزه با فساد، اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از نهاد خانواده، انتصاب مدیران جهادی، ارتقاء کیفیت آموزش علوم پزشکی را با یک برنامه ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رشد جمعیت به یک دغدغه تبدیل شده است

کاهش رشد جمعیت به یک دغدغه تبدیل شده است