مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 19:022022-01-26سياسي

رونمایی از واگن های جدید مترو مخصوص بانوان و کودکان


شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه به منظور جلوگیری از ورود برخی از آقایان به واگن بانوان، از واگن مخصوص بانوان و کودکان با فضای بصری متفاوت رونمایی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ از واگن مخصوص بانوان و کودکان با طراحی جدید با حضور فاطمه قاسم پور رییس فراکسیون زنان و خانواده نماینده مجلس شورای اسلامی، سمیه رفیعی نماینده مجلس شورای اسلامی، مریم اردبیلی مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران و مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه عصر امروز چهارشنبه 6 دی ماه رونمایی شد.

مهدی شایسته اصل مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در آغاز این مراسم، با اشاره به اینکه بانوان شهر تهران به مترو اعتماد دارند و برای تردد خود در شهر تهران مترو را انتخاب می کنند گفت: قصد داریم در دوره جدید به منظور افزایش رفاه بانوان تغییر رویکرد داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بیان اینکه 12 اتاق مادر و کودک درگذشته افتتاح اما به تعطیلی کشانده شده بودند افزود: قصد داریم که 10 اتاق مادر و کودک دیگر در ایستگاه های مترو راه اندازی کنیم.

شایسته اصل درباره طراحی جدید واگن ویژه بانوان و کودکان نیز گفت: بررسی ها نشان می دهد که متروی 8 کشور پیشرفته دارای واگن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از واگن های جدید مترو مخصوص بانوان و کودکان

رونمایی از واگن های جدید مترو مخصوص بانوان و کودکان