مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 18:222022-01-26سياسي

وزیر کشور: در برف سنگین استان اردبیل خدمات عمومی به نحو مناسبی صورت گرفت


وزیر کشور با بیان اینکه مدیریت موفقی را از سوی مسئولان استانی در بارش سنگین برف شاهد بودیم، گفت: با همت همه دستگاهها هیچ مشکلی در خصوص قطعی برق، - وزیر کشور با بیان اینکه مدیریت موفقی را از سوی مسئولان استانی در بارش سنگین برف شاهد بودیم، گفت: با همت همه دستگاهها هیچ مشکلی در خصوص قطعی برق، آب و گاز در استان اردبیل نداشتیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر احمد وحیدی در جلسه ستاد پیشگیری هماهنگی و فرماندهی عملیات بحران استان اردبیل با بیان اینکه باید بهترین استفاده ممکن را از نزولات آسمانی اخیر در کشور داشته باشیم، تصریح کرد: واقع امر این است که مساله بی آبی در کشور به دلیل خشکسالی های اخیر وجود داشت و از این جهت بارش های سنگین برف و باران در کشور امید بخش است.

وزیر کشور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه با لطف و نظر خداوند، باران رحمت کشور را فرا گرفت، گفت: در شرایطی که برف و باران سنگین کشور را فرا گرفت؛ این نگرانی وجود داشت که برق، آب و گاز استان های برف زده قطع شود که با همت و روحیه جهادی، مساله به شکل موثری مدیریت شد.

وی با بیان اینکه بارش اخیر سنگین برف در استان اردبیل در طی یک دهه اخیر بی سابقه بوده است، تصریح کرد: با تلاش های همه دستگاههای خدمات رسان از جمله هلال احمر، نیروهای انتظامی، ارتش، سپاه، راهداری اورژانس استان و سایر دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: در برف سنگین استان اردبیل خدمات عمومی به نحو مناسبی صورت گرفت

وزیر کشور: در برف سنگین استان اردبیل خدمات عمومی به نحو مناسبی صورت گرفت