مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 18:122022-01-26بين الملل

انگلیس روسیه را تهدید نظامی کرد


نخست وزیر انگلیس با اعلام تصمیم لندن به اعزام نظامی در مرز روسیه، بار دیگر مسکو را به بهانه حمایت از اوکراین تهدید به حمله نظامی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه تلاش های غرب به ویژه انگلیس و آمریکا برای جوسازی علیه روسیه، بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس امروز (چهارشنبه) بار دیگر مسکو را با استقرار نظامیان انگلیسی در اوکراین برای مقابله با روسیه تهدید کرد.

وبگاه انگلیسی جو گزارش کرد که جانسون تصریح کرد در صورتیکه روسیه تصمیم به حمله به اوکراین بگیرد، لندن نظامیان خود را برای محافظت از اوکراین در این کشور مستقر خواهد کرد.

وی در این خصوص گفت: ارتش بریتانیا رهبری گروه نبرد ناتو در استونی را برعهده دارد و اگر روسیه به اوکراین حمله کند، ما به دنبال مشارکت در هرگونه استقرار جدید نیروهای ناتو برای محافظت از متحدان خود در اروپا هستیم .

این تهدیدات اخیر کشورهای غربی موضوع جدیدی نیست به طوریکه پیش از این ایالات متحده نیز اعلام کرده بود در حال بررسی اعزام هشت هزار و 500 نظامی به شرق اروپا تا به عنوان یک عامل بازدارنده در برابر حمله احتمالی روسیه به اوکراین عمل کند اما با این حال هم بریتانیا و هم آمریکا استقرار نیروهای ناتو را رد کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگلیس روسیه را تهدید نظامی کرد

انگلیس روسیه را تهدید نظامی کرد