مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 18:122022-01-26بين الملل

مقام یمنی: امارات درصورت تداوم تجاوزش، امنیت نخواهد داشت


امارات در تلاش است تا برای حمایت آمریکا التماس کند در حالی که برای خروج از باتلاق یمن نیازی به التماس برای به دست آوردن حمایت آمریکا نیازی ندارد.

- امارات در تلاش است تا برای حمایت آمریکا التماس کند در حالی که برای خروج از باتلاق یمن نیازی به التماس برای به دست آوردن حمایت آمریکا نیازی ندارد.

رییس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن بار دیگر تاکید کرد که امارات متحده عربی در صورت ادامه تجاوزاتش به یمن، امنیت نخواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمد عبدالسلام امروز ( چهارشنبه ) در توییتی نوشت: کشورهای متجاوز به یمن همانند امارات از یک بحران امنینی رنج می برند.

وی با بیان اینکه امارات تنها با عصای آمریکا می تواند روی پای خود بایستد، افزود: امارات در تلاش است تا برای حمایت آمریکا التماس کند در حالی که برای خروج از باتلاق یمن نیازی به التماس برای به دست آوردن حمایت آمریکا نیازی ندارد.

رییس هیات مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن افزود: امارات از هیچ حمایتی بهره مند نخواهد شد و در صورت تداوم تجاوزاتش به یمن به هیچ امنیتی دست نخواهد یافت.

عبدالسلام پیشتر نیز پس از هدف قرارگرفتن ابوظبی توسط یگان موشکی و پهپادی ارتش و کمیته های مردمی یمن در توییتی نوشت: یک کشور کوچک در منطقه که به دنبال خدمت به آمریکا و [ رژیم ] اسراییل است ادعا کرده بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقام یمنی: امارات درصورت تداوم تجاوزش، امنیت نخواهد داشت

مقام یمنی: امارات درصورت تداوم تجاوزش، امنیت نخواهد داشت