مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 17:422022-01-26سياسي

تشکیل شورای هماهنگی بیمه ها در همه استان ها


دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران گفت: شورای هماهنگی بیمه ها در همه استان های کشور تشکیل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمد کریمی، دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران عصر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: شورای هماهنگی بیمه ها در همه استان های کشور تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: این شورای هماهنگی به منظور تعامل هرچه بیشتر و تسهیل در دسترسی استاندار و نماینده ولی فقیه در استان و سایر مسؤولان استان به مدیران بیمه ها برای پیشبرد امور تشکیل شده است.

دبیرکل سندیکای بیمه گران ایران بیان کرد: صنعت بیمه سابقه چهار هزارساله در جهان دارد و تمام موارد و نکات در موازین و مقررات در زمینه بیمه اندیشیده شده است.

کریمی ادامه داد: ضریب نفوذ بیمه در استان سمنان، یکی از مؤلفه های تأثیرگذار در بحث تقویت ورود و استقبال سرمایه گذاران است.

وی با بیان اینکه اهمیت صنعت بیمه در تمامی ارکان جامعه بسیار نمایان است، افزود: امیدواریم در استان با مدیریت عالی استاندار سمنان، شاهد خدمات بی نظیر به خصوص در حوزه صنعت بیمه باشیم.

عقد تفاهم نامه بیمه واحدهای تولیدی در استان انجام شود سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این دیدار اظهار کرد: در استان سمنان بیمه ها در امور مرتبط خوب عمل کردند و ضریب نفوذ بیمه مطلوب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای هماهنگی بیمه ها در همه استان ها

تشکیل شورای هماهنگی بیمه ها در همه استان ها