مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 17:422022-01-26سياسي

حماسه بین المللی مقاومت مردم آمل را زنده نگه داریم


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه حماسه ششم بهمن سال 60 آمل به انقلاب و نظام حیات دوباره بخشید، گفت: حماسه بین المللی مقاومت مردم آمل را زنده نگه داریم.

- ، سردار عبدالله ملکی عصر چهارشنبه در حاشیه برگزاری مراسم بزرگداشت حماسه اسلامی ششم بهمن آمل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سال 60 مشکلات زیادی در بحث ضد انقلاب های داخلی داشتیم علی رغم اینکه جنگ نیز بر ما تحمیل شد.

وی افزود: قبل از جنگ ضد انقلاب های داخلی از جمله منافقین در داخل کشور مشکلات عدیده ای ایجاد کرده بودند که اوج آن در 30 خرداد سال 60 جنگ مسلحانه در تهران بود.

این مسئول تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی چه در قبل جنگ و بعد از آن توسط گروه های ضد انقلاب دچار مشکل شده بود و جنگ های مسلحانه و اختلافات زیادی شکل می گرفت.

سردار ملکی خاطرنشان کرد: بخشی از مشکلات در استان مازندران ورود کمونیست ها و ضدانقلاب ها در جنگل های مازندران بویژه آمل بود و حمله مسلحانه ضد انقلاب در روز ششم بهمن به شهر آمل اوج آن بود.

وی ادامه داد: کمونیست ها در این اقدام ضد انقلابی درصدد گرفتن شهر آمل و در پی آن سایر شهرهای مازندران بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت: کمونیست ها با ورود به شهر آمل با سنگر عظیم مردم مواجه شدند؛ این سنگر تفکر و بصی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه بین المللی مقاومت مردم آمل را زنده نگه داریم

حماسه بین المللی مقاومت مردم آمل را زنده نگه داریم