مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-26اجتماعي

ناپایداری جوی در نیمه شمالی استان ایلام از فردا


رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان ایلام گفت: مطابق بررسی نقشه های هواشناسی، جو استان طی امروز پایدار است و از فردا شاهد ناپایداری های جوی در نیمه شمالی استان خواهیم بود.

- مجتبی میهن پرست رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مطابق بررسی نقشه های هواشناسی، جو استان طی امروز پایدار است و از فردا شاهد ناپایداری های جوی در نیمه شمالی استان خواهیم بود.

وی افزود: بارش های این سیستم در ارتفاعات به صورت برف خواهد بود که محورهای مواصلاتی این مناطق را تحت تاثیر قرار خواهد داد و بارش ها برای داخل شهر به صورت باران و گاهی برف همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان ایلام بیان کرد: این سیستم از صبح پنجشنبه وارد استان خواهد شد و تا صبح جمعه در استان فعال خواهد بود که در همین خصوص بیشترین تاثیر این سیستم برای ظهر روز پنجشنبه پیش بینی می شود.

وی افزود: پس از خروج این سامانه، یعنی از روز جمعه تا اواسط هفته آینده جو استان پایدار خواهد بود.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان ایلام در پایان گفت: این سیستم از پتانسل بارشی قوی برخوردار نیست اما پس از فعالیت این سیستم، از روز جمعه یخبندان (کمینه دمای زیر صفر درجه) در استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناپایداری جوی در نیمه شمالی استان ایلام از فردا

ناپایداری جوی در نیمه شمالی استان ایلام از فردا