مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 17:222022-01-26اقتصادي

راه اندازی مرکز تجاری زنجان در کربلا/ نیاز بازار هند تولیدات پلاستیکی ایران


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه ایجاد مرکز تجاری در کربلا در مرحله نهایی خود قرار گرفته است، گفت: ایجاد این مرکز تجاری می تواند به بهبود روابط زنجان و کشور عراق کمک کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی یگانه فرد ظهر امروز در نشست مشترک فعالان اقتصادی استان زنجان با منتخبین اعزام رایزنی بازرگانی به هند و ترکیه به مشارکت 85 شرکت در صادرات 468 میلیون دلاری استان اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر 50 درصد مراودات اقتصادی استان با کشور ترکیه است.

رییس اتاق بازرگانی استان زنجان از برنامه ریزی برای صادرات تولیدات استان زنجان به 11 کشور دنیا خبر داد و تصریح کرد: اغلب این کشورها از همسایگان ایران هستند که با توجه فضای حاکم بر مذاکرات برجام و همچنین مراودات با کشورهای همسایه امیدواریم عملیات شود.

وی با تاکید بر برنامه استان برای توسعه تجارت و جذب سرمایه گذار افزود: اولویت های سرمایه گذاری در هشت بخش تدوین و ارائه شده است.

یگانه فرد با تاکید بر استفاده از ظرفیت کشورهای دیگر برای سرمایه گذاری در راستای توسعه تجارت خارجی ادامه داد: یکی از راه های عملیاتی شدن این مهم ایجاد موازنه بین اتاق بازرگانی استان با اتاق مشترک ایران با کشورهای دیگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مرکز تجاری زنجان در کربلا/ نیاز بازار هند تولیدات پلاستیکی ایران

راه اندازی مرکز تجاری زنجان در کربلا/ نیاز بازار هند تولیدات پلاستیکی ایران