مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 17:122022-01-26اجتماعي

ریزدانگی بافت فرسوده منطقه 19 معضلی برای عدم دسترسی در بحران است


شهردار منطقه 19 با بیان اینکه ریزدانگی بافت فرسوده معضلی برای عدم دسترسی در مواقع بحران خواهد شد، گفت: امید است مشوق های خوبی برای شهروندان در راستای احیای بافت فرسوده صورت گیرد.

- ، جلسه هم اندیشی ستاد مدیریت بحران منطقه 19 و استان معین همدان با حضور شهردار منطقه، مدیرکل مدیریت بحران استان همدان و مدیران سازمان های امدادرسان این دو استان در راستای تبادل اطلاعات و تعامل بیشتر برای مرور عملیات در زمان بحران های احتمالی و چگونگی بهره برداری از ظرفیت نیروهای امدادرسان استان های معین در هنگام وقوع بحران ها برگزار شد.

در این نشست، مهدی هدایت با اشاره به اینکه استان همدان توانمندی های زیادی در مقابله با بحران ها دارد از انتخاب استان همدان به عنوان استان معین منطقه 19 ابراز خرسندی کرد.

شهردار منطقه 19 در خصوص اهمیت مقاوم سازی، بازآفرینی و بازسازی ساختمان ها در کاهش تلفات ناشی از حوادث غیر مترقبه سخن گفت و افزود: در منطقه 19 ریزدانگی بافت فرسوده معضلی است که باعث عدم دسترسی در مواقع بحران خواهد شد و امید است مشوق های خوبی برای شهروندان در راستای احیای بافت فرسوده، بازگشایی معابر و کاهش موارد ناایمن صورت گیرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با افزایش تجهیزات بحران و آتش نشانی در سال آینده شرایط بهتری برای مقابله با مواقع بحرانی ایجاد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریزدانگی بافت فرسوده منطقه 19 معضلی برای عدم دسترسی در بحران است

ریزدانگی بافت فرسوده منطقه 19 معضلی برای عدم دسترسی در بحران است