مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-26اجتماعي

نیمه غربی و جنوبی اصفهان منتظر برف و باران باشند/ گرد و خاک محلی در شرق استان


آسیه آقایی، کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی پایدار طی امروز و فعالیت سامانه ناپایدار بارشی از اواخر وقت امروز تا فردا بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس امروز وضعیت جوی در اکثر مناطق صاف تا کمی ابری، از بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد و در نیمه غربی و جنوب بارش برف و باران پیش بینی می شود.

آقایی بیان کرد: در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی غبار صبحگاهی و کاهش کیفیت هوا به ویژه در ساعات اولیه روز تا اوایل وقت فردا ادامه خواهد داشت.

کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: طی روز پنجشنبه بارش برف و باران در غرب و جنوب و احتمال کولاک برف و بارش با شدت کمتر در سایر مناطق ادامه خواهد داشت و در سطح استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در مناطق شرقی گرد و خاک محلی و طوفان لحظه ای نیز پیش بینی می شود.

وی با اشاره به اینکه کمینه دمای هوا طی 24 ساعت آینده در اکثر مناطق استان 3 تا 5 درجه افزایش خواهد داشت، عنوان کرد: بیشینه دمای هوای شهر اصفهان 14 و کمینه فردا 3 درجه سانتی گراد و بویین میاندشت با منفی 8 و خور و بیابانک و چوپانان با 16 درجه سانتی گراد به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیمه غربی و جنوبی اصفهان منتظر برف و باران باشند/ گرد و خاک محلی در شرق استان

نیمه غربی و جنوبی اصفهان منتظر برف و باران باشند/ گرد و خاک محلی در شرق استان