مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 16:122022-01-26سياسي

وزیر کشور: تجهیزات مورد نیاز شرایط بحرانی در اردبیل تأمین می شود


برخی مشکلات زیرساختی و کمبود امکانات لازم برای مواقع بحرانی در استان اردبیل وجود دارد که در اولین فرصت نسبت به تأمین تجهیزات و امکانات لازم اقدام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، احمد وحیدی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از مناطق برف گیر شهرستان اردبیل به تشریح اهداف سفر به استان اردبیل پرداخت و اظهار کرد: این سفر به منظور بررسی وضعیت موجود و ساماندهی بهتر مسائل و رسیدگی به وضعیت موجود در راستای خدمت رسانی به مردم انجام گرفت.

وی افزود: برخی مشکلات زیرساختی و کمبود امکانات لازم برای مواقع بحرانی در استان اردبیل وجود دارد که در اولین فرصت نسبت به تأمین تجهیزات و امکانات لازم اقدام خواهد شد.

وزیر کشور به لزوم برنامه ریزی برای مقابله با بحران های احتمالی پیش رو اشاره کرد و ادامه داد: ضمن این که باید شکرگزار خداوند متعال جهت نزول بارش بود، اما باید برای مقابله با بحران های احتمالی و خدمت به مردم نیز همواره آماده بود.

عدم قطع انرژی در استان اردبیل طی بحران اخیر بسیار مهم است وحیدی ضمن قدردانی از تلاش های مردم و مسؤولان در حل مشکلات موجود در بحران اخیر تصریح کرد: خوشبختانه با اقدام به موقع دستگاه های اجرایی و مردم، برق، تلفن، آب و گاز برقرار بود و طی این مدت شاهد قطع انرژی در استان اردبیل نبودیم و این خود بسیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: تجهیزات مورد نیاز شرایط بحرانی در اردبیل تأمین می شود

وزیر کشور: تجهیزات مورد نیاز شرایط بحرانی در اردبیل تأمین می شود