مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:472022-01-26دانش

عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، بر اساس مصوبه جلسه 43 مورخ 26 دی ماه 1400، شورای عالی انقلاب فرهنگی و به موجب حکمی از سوی محمد زلفی گل، - با حکمی از سوی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، عبدالله معتمدی به مدت 4 سال به ریاست دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علامه طباطبایی، بر اساس مصوبه جلسه 43 مورخ 26 دی ماه 1400، شورای عالی انقلاب فرهنگی و به موجب حکمی از سوی محمد زلفی گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، عبدالله معتمدی از تاریخ 3 بهمن ماه 1400 به مدت 4 سال به ریاست دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد.

در حکم ریاست معتمدی آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی برای مدت 4 سال به ریاست دانشگاه علامه طباطبایی منصوب می شوید.

انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و راهبرد های اساسی دولت مردمی و جلب همکاری استادان، مدیران و کارکنان گرامی آن دانشگاه، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری به ویژه تحول در علوم انسانی ایفا نمایید.

امید است با توکل به خداوند متعال، مأموریت و وظایف آن دانشگاه مرجع علوم انسانی را بر پایه سیاست ها، قوانین و برنامه های مصوب با رویکردی تحول گرایانه و مسئله محور در راستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی شد

عبدالله معتمدی، رییس دانشگاه علامه طباطبایی شد