مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:422022-01-26سياسي

لزوم روایتگری زوایای پنهان حماسه ششم بهمن آمل برای نسل جوان و نوجوان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، علیرضا سعدی پور عصر امروز در همایش دانش آموزی حماسه اسلامی مردم آمل در 6 بهمن سال 1360 اظهار کرد: مردم مقاوم شهرستان آمل در هر برهه از تاریخ نشان دادند که سرآمد و دشمن ستیز هستند.

وی با اعلام اینکه آملی ها برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی، دین اسلام و انقلاب از جان و دل مایه گذاشتند، گفت: باید زوایای مختلف حماسه جنگل آمل برای نسل نوجوان، جوان و دانش آموزانی که آن روزها را ندیدند و درک نکردند به روشنی بازگو و روایتگری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به سند تحول بنیادین با 131 راهکار اجرایی و 23 هدف عملیاتی که توسط رهبر انقلاب اسلامی تایید و امضا شد، افزود: ترویج فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی، شجاعت و شهادت در این سند تحول آمده است زیرا باید فرهنگ بسیار غنی مقاومت و ایثار را در سطح کشور و استان ترویج دهیم و برگزاری یادواره های شهدا مهمترین راه است.

این مسؤول با اشاره به میزبانی مازندران از دبیرخانه ملی طرح لاله های روشن که هدف آن ترویج فرهنگ شهید، شهادت و مقاومت است، خاطرنشان کرد: مقاومت مردم آمل در سال 1360 با اهدای 41 شهید در کمتر از 10 ساعت برگ زرینی بوده که امام امت نیز از آن با افتخار در وصیت نامه خود نام برده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم روایتگری زوایای پنهان حماسه ششم بهمن آمل برای نسل جوان و نوجوان

لزوم روایتگری زوایای پنهان حماسه ششم بهمن آمل برای نسل جوان و نوجوان