مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:422022-01-26سياسي

اقدام قابل تقدیر یک کارخانه دار نیکوکار در استخدام افراد سابقه دار


در حال حاضر یکی از خیرین کارخانه دار استان به کمک آمده و فقط افراد سابقه دار را استخدام می کند و قطعا نیاز داریم این مراکز توسعه پیدا کند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان حیدر آسیابی در پنجمین جلسه شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم استان با تاکید استفاده از مشارکت های مردمی برای کاهش بازگشت دوباره محکومان به زندان اظهار کرد: هرچند برخورد با مجرمین از وظایف دستگاه قضایی است ولی بازپروری، اصلاح و بازاجتماعی کردن مجرمین نیز از تکالیف دستگاه قضا، دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد است اگر در زمان تحمل محکومیت و برای بعد از آزادی محکومین از زندان، به فکر اشتغال و توانمندسازی زندانیان نباشیم امکان بازگشت دوباره افراد به چرخه جرم وجود دارد.

وی تصریح کرد: هر چند تلاش هایی با کمک تشکل های مردمی و تعدادی از خیرین برای کمک به اشتغال و حرفه آموزی محکومان در حال انجام است اما کافی نیست و باید دستگاه های اجرایی، خیرین و تعداد بیشتری از تشکل های مردمی برای بازپروری به کمک دستگاه قضایی استان بشتابند.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: در حال حاضر یکی از خیرین کارخانه دار استان به کمک آمده و فقط افراد سابقه دار را استخدام می کند و قطعا نیاز داریم این مراکز توسعه پیدا کند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام قابل تقدیر یک کارخانه دار نیکوکار در استخدام افراد سابقه دار

اقدام قابل تقدیر یک کارخانه دار نیکوکار در استخدام افراد سابقه دار