مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-26سياسي

برپایی کارگاه ایده پردازی تولید پوستر حماسه 6 بهمن آمل


کارگاه ایده پردازی و تولید پوستر به مناسبت حماسه ششم بهمن آمل و با حضور 15 هنرمند از مناطق مختلف استان مازندران برگزار شد.

- ، حسن علی پور مسئول جبهه هنرمندان انقلاب اسلامی حرا در مازندران از برگزاری نخستین کارگاه تولید پوستر ویژه حماسه ششم بهمن آمل خبر داد و با اشاره به حماسه تاریخی ششم بهمن 1360 مردم آمل افزود: جبهه هنرمندان انقلاب اسلامی با همکاری خانه رسانه جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب نخستین کارگاه ویژه این حماسه ماندگار را برای تولید پوستر برگزار کردند.

علیپور با بیان اینکه این کارگاه آموزشی به مدت دو روز در آمل برگزار شد، خاطرنشان کرد: این کارگاه دو روزه ایده پردازی و تولید پوستر با عنوان قدرت مردم برای هویت بخشی مردمی و جریان سازی حماسه ششم بهمن برگزار شد.

مسئول جبهه هنرمندان انقلاب اسلامی در مازندران با اشاره به شرکت 15 هنرمند از نقاط مختلف استان در این کارگاه آموزشی، تصریح کرد: در این کارگاه، هنرمندان به مدت دو روز ایده های خلاقانه خود را پیرامون تولید پوستر برای حماسه تاریخ ساز ششم بهمن آمل به تصویر کشیدند.

وی، برگزاری چنین کارگاه هایی را فرصت مغتنمی برای شناسایی استعدادهای هنری دانست و خاطرنشان کرد: در این کارگاه دو روزه، ایده های ارزشمندی از سوی جوانان هنرمند متعهد و انقلابی با محوریت حماسه ششم بهمن آمل تول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی کارگاه ایده پردازی تولید پوستر حماسه 6 بهمن آمل

برپایی کارگاه ایده پردازی تولید پوستر حماسه 6 بهمن آمل