مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-26سياسي

برگزاری دومین جلسه دادگاه سرکرده گروهک حرکه النضال


وی با فرار از ایران و استقرار در اروپا اقدام به بازسازی گروهک تروریستی خود کرده و شاخه جدید نظامی در کشور هم به منظور اجرای عدالت اقدام به عملیات های تروریستی کرده است و با هسته جدید نظامی اقدام به بمب گذاری کرده است.

- رسیدگی به پرونده حبیب فرج الله چعب ملقب به حبیب اسیود سرکرده گروهک تروریستی حرکه النضال امروز در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین قاضی افشاری برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز رسانه قوه قضاییه، در ابتدای این جلسه دادگاه نماینده دادستان در جایگاه قرار گرفت و گفت: طبق تحقیقات، حبیب فرج الله چعب متهم است به افساد فی الارض از طریق تشکیل، اداره و سرکردگی گروهکی به نام حرکه النضال العربی لتحریرالاحواز و طراحی و اجرای عملیات تروریستی و تخریب اموال عمومی که از طریق عملیات های گوناگون آن ها را انجام داده است.

وزیری با اشاره به برخی از اقاریر متهم افزود: متهم در جلسات بازجویی به تشکیل گروهک تروریستی حرکه النضال که با تلاش شبانه روزی و جذب 25 نفر از عناصر تندرو اقدام به بمب گذاری و اقدامات تروریستی می کردند، اقرار کرده است.

وی ادامه داد: متهم اقرار کرده که در سال 1384 اقدامات تروریستی خود را در فرمانداری اهواز و سازمان برنامه و بودجه انجام داده است و در فاصله زمانی 10 تا 10 و 30 دقیقه هر 10دقیقه یک بار یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین جلسه دادگاه سرکرده گروهک حرکه النضال

برگزاری دومین جلسه دادگاه سرکرده گروهک حرکه النضال