مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:372022-01-26سياسي

جلوی ظلم رباخواری را بگیرید


نماینده مردم اصفهان از وضعیت بانک ها و رباخواری در کشور انتقاد کرد و از رییس جمهور خواست این مسئله را حل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، خبرگزاری خانه ملت، حسین میرزایی در نشست علنی امروز( چهارشنبه 6 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: همکاران گرامی در تفقدی که در حوزه های انتخابیه خود می کنید آیا به قبرستان ها هم سری زده اید؟ قبرهای قدیمی و جدید را مشاهده کرده اید؟ با گوش دل سخن ایشان را شنیده اید؟ آیا احوال رباخواران ایشان را از صاحبدلان عالم رسول خدا و ائمه (ع) جویا شده اید؟ آیا شنیده اید که این شکم گنده ها چگونه زمین گیر شده اند و چگونه دیوانه وار وارد صحرای محشر می شوند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همانی طور که در دنیا دیوانه وار اقتصاد فردی، اجتماعی، ملی و جهانی را با جنون شان به آتش رباخواری کشیده اند و لقمه های مؤمنین را به حرام الهی مخلوط کرده اند.

مرگ نزدیک است پس اجازه دهید عرض کنم کسانی که می توانستند جلوی ظلم رباخواری را بگیرند و نگرفتند با رباخواران هم سرنوشت هستند.

عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس بیان کرد: اسم افهم یا محمد باقر ابن حسین، اسم افهم یا سید ابراهیم ابن سید حاجی، اسم افهم یا غلامحسن ابن اسماعیل و بشنوید و بفهمید که این حال ما مجلسیان و دولتی ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوی ظلم رباخواری را بگیرید

جلوی ظلم رباخواری را بگیرید