مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:322022-01-26اقتصادي

پتروپالایشگاه 150 هزار بشکه ای لاوان ساخته می شود


مدیرعامل پالایشگاه لاوان از ساخت یک پتروپالایشگاه 150 هزار بشکه ای در جوار پالایشگاه لاوان و تلاش برای افزایش روزانه یک میلیون لیتری تولید بنزین این پالایشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فراورده های نفتی، محمدعلی اخباری با اشاره به راه اندازی واحد ایزومریزاسیون و استفاده از کاتالیست ایرانی در این واحد گفت: با پشتوانه کار پژوهشی انجام شده، تولید روزانه بنزین پالایشگاه لاوان به 3 میلیون و 100 هزار لیتر می رسد.

وی افزود: طرح ساخت پتروپالایشگاه لاوان به ظرفیت 150 هزار بشکه در روز به منظور توسعه طرح های پتروپالایشی در صنعت نفت، برنامه ریزی و ازسوی پالایشگاه لاوان ثبت و مقرر شده است در جوار پالایشگاه کنونی لاوان ساخته شود.

مدیرعامل پالایشگاه لاوان تأکید کرد: اقدام های نخستین مربوط به طرح از جمله دریافت مجوزهای لازم برای اجرا، انجام شده است و در حال رایزنی با منطقه ویژه اقتصادی لاوان، به منظور دریافت موافقت تخصیص زمین هستیم.

اخباری تصریح کرد: مجوز معاون وزیر نفت در امور پالایش برای ساخت این پتروپالایشگاه دریافت شده است و کارشناسان ما و منطقه ویژه اقتصادی لاوان، مشغول بررسی جانمایی اجرای طرح هستند که اگر مشکلی باشد برطرف شود و زمین در اختیار پالایشگاه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتروپالایشگاه 150 هزار بشکه ای لاوان ساخته می شود

پتروپالایشگاه 150 هزار بشکه ای لاوان ساخته می شود