مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-26سياسي

ساماندهی گلزارهای شهدای استان همدان در دستور کار قرار گیرد


ساماندهی و مرمت گلزارهای شهدای استان باید در دستور کار قرار گیرد.

- به گزارش، علیرضا قاسمی فرزاد پیش از ظهر چهارشنبه در کارگروه ساماندهی گلزارهای شهدای استان همدان با بیان اینکه ما هرچه داریم از فرهنگ ایثار و شهادت است و ساماندهی گلزار شهدا نمونه ای بارز از مصادیق تکریم شهدا است، گفت: یکی از راه های مؤثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا از از طریق ساماندهی گلزارهای شهدا، زیباسازی و ماندگاری قبول مطهر شهدا است.

وی ادامه داد: در این راه باید فرمانداران، شهرداران و دهیاران در سطح استان همدان وارد کار شوند و این تکلیفی بر عهده همه آنها و ما است.

استاندار همدان با بیان اینکه ساماندهی و مرمت گلزارهای شهدای استان باید به صورت اساسی در اولویت کارهای عمرانی قرار گیرد، اظهار کرد: ما از مرمت گلزارهای شهدای استان حمایت خواهد کرد و در این راه، متولی اصلی بنیاد شهید و بسیج سازندگی مجری خواهد بود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: از سویی، بسیج سازندگی به عنوان مجری، نظارت های عالی بر مرمت سازی گلزارهای شهدا را به طور جدی باید در دستور کار قرار دهد.

وی خواستار توجه به مضامین مرتبط و قابل تأمل در المان های گلزارهای شهدا شد و افزود: باید در المان های طراحی شده، ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی گنجانده و باعث تأمل مردم نس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی گلزارهای شهدای استان همدان در دستور کار قرار گیرد

ساماندهی گلزارهای شهدای استان همدان در دستور کار قرار گیرد