مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:272022-01-26سياسي

نقش مهم رسانه ها در تبیین اهداف انقلاب اسلامی


امام جمعه بابل با اظهار اینکه مدیون انقلاب اسلامی هستیم از رسانه ها خواست تا پرده از چهره کریه تاریخ قبل از انقلاب جمهوری اسلامی بردارند و نقش رسانه ها را در تبیین اهداف مهم دانست.

- ، حجت الاسلام مجتبی روحانی بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در مدرسه خاتم الانبیا این شهرستان ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارکه فجر اظهار داشت: رسانه های ضدانقلاب در فضای مجازی با انتشار مطالبی با هدف سیاه نمایی وضعیت فعلی کشور و بزرگ کردن رژیم پهلوی سعی دارند، چهره آن رژیم را تطهیر کنند و شب را روز و روز را شب نشان دهند.

وی ادامه داد: اگر هرکسی جنایات رژیم پهلوی را فراموش کند مردم مازندران هیچگاه جنایات وغارت اموال رعیت وکشاورزان را فراموش نخواهد کرد وبرگ زرین در سیطره ای تاریخ این سرزمین به یادگار باقی خواهد ماند.

وی بیان داشت: رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه ی گام دوم انقلاب با مرور تجربه 40 ساله ی انقلاب اسلامی اعلام کردند انقلاب وارد دوّمین مرحله ی خودسازی و جامعه پردازی و تمدّن سازی شده است و گام دوم باید در چارچوب نظریه نظام انقلابی و با تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی به سوی تحقق آرمانِ ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنافداه) برداشته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم رسانه ها در تبیین اهداف انقلاب اسلامی

نقش مهم رسانه ها در تبیین اهداف انقلاب اسلامی