مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:222022-01-26اقتصادي

66 میلیارد تومان برای اجرای طرح های آبخیزداری ایلام اختصاص یافت


معاون دفتر کنترل سیلاب سازمان مراتع و جنگل های کشور گفت: 66 میلیارد تومان برای اجرای طرح های آبخیزداری ایلام اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، روزبه اجلالی ظهر چهارشنبه در بازدید از طرح های آبخیزداری دهلران اظهار کرد: از این میزان 25 میلیارد تومان برای ایجاد سازه های آبخیزداری و اقدامات مورد نیاز به شهرستان دهلران اختصاص یافته است.

وی گفت: اجرا و توسعه طرح های آبخیزداری و هدایت آب های سطحی علاوه بر کاهش خسارات ناشی از سیلاب در فصل بارندگی در تقویت منابع آبی و افزایش تولیدات دامی و کشاورزی نقش مؤثری دارد.

معاون دفتر کنترل سیلاب سازمان مراتع و جنگل های کشور با اشاره به اینکه اقدامات بسیار خوبی در استان ایلام به خصوص شهرستان دهلران در بحث جنگل کاری و آبخیزداری انجام شده است، گفت: انجام این حجم کار با توجه به شرایط اقلیمی منطقه قابل تقدیر است و قطعاً ما هم نگاه ویژه ای به استان ایلام و شهرستان دهلران خواهیم داشت.

اجلالی تصریح کرد: با وجود چشمه های آبگرم و چشمه قیر در بالا دست شهرستان دهلران و مطالعه صورت گرفته با توجه به نبود منطقه تفرجگاهی در شهرستان دهلران در آینده نزدیک پارک آبخیز در بالا دست ایجاد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

66 میلیارد تومان برای اجرای طرح های آبخیزداری ایلام اختصاص یافت

66 میلیارد تومان برای اجرای طرح های آبخیزداری ایلام اختصاص یافت