مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-26اقتصادي

اعتبار1500 میلیارد تومانی برای جبران خسارت های کرونا در صنایع دستی و گردشگری


معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اعتبار1500 میلیارد تومانی برای جبران خسارت های کرونا در صنایع دستی و گردشگری خبر داد و گفت: - ایسنا/سمنان معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اعتبار1500 میلیارد تومانی برای جبران خسارت های کرونا در صنایع دستی و گردشگری خبر داد و گفت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در رتبه های اول و دوم جذب تسهیلات تبصره 18 قرار دارد.

جواد واحدی چهارشنبه 6 بهمن ماه 1400 در مراسم معارفه مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان اظهار کرد: یک هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار از محل تسهیلات تبصره 18 برای جبران خسارت های کرونا برای حوزه های صنایع دستی و گردشگری در نظر گرفته شده است و استان ها در حال جذب این تسهیلات هستند.

معاون امور مجلس، حقوقی و استان های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داد: بر اساس برآوردهای حوزه ریاست جمهوری از وزارتخانه های مختلف در زمینه تبصره 18، وزارت میراث فرهنگی در رتبه های اول یا دوم قرار دارد.

وی با اشاره به تلاش مهندس ضرغامی در دولت برای توسعه گردشگری،ادامه داد: افزایش 30 درصدی بودجه در دستور کار قرار گرفته است و این پیشنهاد در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار1500 میلیارد تومانی برای جبران خسارت های کرونا در صنایع دستی و گردشگری

اعتبار1500 میلیارد تومانی برای جبران خسارت های کرونا در صنایع دستی و گردشگری