مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:572022-01-26بين الملل

تلاش لیکود برای سرنگونی کابینه بنت پس از مخالفت نتانیاهو با معامله اقرار به گناه


حزب لیکود در پی مخالفت دوباره رییس آن با پذیرش معامله اقرار به گناه ، کار ساماندهی به اعضای داخلی و دسته بندی ها را با هدف سرنگونی کابینه فعلی به ریاست نفتالی بنت آغاز کرد.

- تلاش لیکود برای سرنگونی کابینه بنت پس از مخالفت نتانیاهو با معامله "اقرار به گناه" حزب لیکود در پی مخالفت دوباره رییس آن با پذیرش معامله "اقرار به گناه"، کار ساماندهی به اعضای داخلی و دسته بندی ها را با هدف سرنگونی کابینه فعلی به ریاست نفتالی بنت آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه عبری زبان کان اعلام کرد، پس از مخالفت بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی و رییس حزب لیکود با امضای معامله قضایی اقرار به گناه که به فعالیت سیاسی اش پایان می دهد، و تاکید او بر ادامه ریاستش بر حزب، لیکود کار ساماندهی به اعضای خود و دسته بندی ها را آغاز کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازکان، بیشتر اعضای حزب لیکود که برای رقابت بر سر جانشینی نتانیاهو برنامه ریزی کرده بودند، در بیانیه هایی بر لزوم استمرار همکاری هایشان با یکدیگر برای براندازی کابینه فعلی به ریاست نفتالی بنت تاکید کردند.

این شبکه عبری زبان اعلام کرد: گدعون ساعر، رییس حزب امید تازه نیز با تاکید بر اینکه هیچ یک از طرف های درگیری داخلی حزب نیست، تعهد داد به حزب لیکود بازنگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش لیکود برای سرنگونی کابینه بنت پس از مخالفت نتانیاهو با معامله اقرار به گناه

تلاش لیکود برای سرنگونی کابینه بنت پس از مخالفت نتانیاهو با معامله اقرار به گناه