مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:522022-01-26سياسي

ترویج برهنگی ابزار دشمن در جنگ نرم است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، حجت الاسلام حسین قاسمی، ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری صبح امروز در مراسم بزرگداشت روز زن در جمع خانواده کارکنان هوانیروز اصفهان، اظهار داشت: اسلام شخصیت هایی مثل حضرت زهرا(س)، مریم و آسیه را به عنوان الگوهایی برای زنان معرفی می کند.

وی با اشاره به آیه 35 سوره احزاب، گفت: زن از منظر اسلام می تواند تا عالی ترین مراتب انسانیت رشد کند و به جامعه و خانواده خود رشد و تعالی دهد و بر همین اساس تمام صفاتی که برای رشد و اعتلای مرد مطرح است، در این آیه برای زنان نیز بیان می شود تا نشان دهد زن و مرد از نظر ارزش های الهی برابرند.

قاسمی با بیان اینکه برخی از مشاغل ویژه مردان است، ادامه داد: توصیه به حضور پیدا نکردن زن در برخی مشاغل به واسطه حفظ جایگاه و کرامت زن است، افراط و تفریط هر دو موجب سقوط زن از جایگاه اصلی خود که اسلام برای او ترسیم کرده است، می شود.

ارشد عقیدتی سیاسی ارتش در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری تصریح کرد: از یک سو برخورد تند با زن و اینکه اجازه حضور در اجتماع نداشته باشد، حق رأی و انتخاب و همچنین حق رانندگی نداشته باشد از منظر اسلام ممنوع است و از سوی دیگر ترویج برهنگی و اباحه گری برای زنان موجب سقوط زن، خانواده و جامعه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج برهنگی ابزار دشمن در جنگ نرم است

ترویج برهنگی ابزار دشمن در جنگ نرم است