مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:372022-01-26بين الملل

روسیه: میلیاردها دلار پول تزریق شده در افغانستان به دستان فاسد آمریکا رسید


نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل متحد با ناموفق خواندن حضور آمریکا در افغانستان گفت: میلیاردها دلار پول تزریق شده به دستان فاسد آمریکا رسید و افغانستان بدون هیچ چشم اندازی برای توسعه متکی به خود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، واسیلی نبنزیا نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل متحد در بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا با بیان اظهاراتی در مورد اقدام سایر کشورها برای بازسازی افغانستان، به دنبال تغییر مسوولیت در وضعیت بحرانی افغانستان است.

خبرگزاری تاس، امروز چهار شنبه، 6 بهمن به نقل از نماینده دایمی روسیه در سازمان ملل متحد نوشت: تلاش های دولت ایالات متحده برای موفق نشان دادن سیاست خود در افغانستان، ریاکارانه به نظر می رسد.

نماینده دائمی روسیه در سازمان ملل متحد افزود که 20 سال حضور ایالات متحده و ناتو در افغانستان را به سختی می توان پیروزمندانه توصیف کرد.

وی حضور آمریکا در افغانستان را ناموفق توصیف کرد و اظهار داشت که ایالات متحده با مأموریت مبارزه علیه تروریسم وارد افغانستان شد؛ اما حضور آمریکا و ناتو تنها موقعیت افغانستان را به عنوان کانون تروریسم و مواد مخدر تضمین کرد و نتیجه برعکس داشت.

تاس به نقل از این مقام روسی افزود، طی سال های حضور آمریکا در افغانستان، به غیر از القاعده و گروه های تروریستی واب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: میلیاردها دلار پول تزریق شده در افغانستان به دستان فاسد آمریکا رسید

روسیه: میلیاردها دلار پول تزریق شده در افغانستان به دستان فاسد آمریکا رسید