مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-26پزشكي

بستری های کرونا در بوشهر 2 برابر شده است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در کمتر از 2 هفته، تعداد بیماران بستری های کرونایی در این استان بیش از 2 برابر شده است.

- ایسنا/بوشهر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در کمتر از 2 هفته، تعداد بیماران بستری های کرونایی در این استان بیش از 2 برابر شده است.

دکتر عبدالمحمد خواجه ییان در نشست اضطراری هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه روند افزایش کرونا در استان بوشهر نگران کننده است، اظهار کرد: درصد مثبت نمونه های کرونا در استان بوشهر در نیمه دی 11 درصد، اواخر دی 20 درصد و روز سه شنبه 5 بهمن 36 درصد بوده است.

وی با بیان اینکه هر هفته روند افزایشی شیوع کرونا در استان بوشهر بیشتر شده است تصریح کرد: یکی از شاخص هایی که ملاک تصمیم گیری نیز برای رنگ بندی و اعلام محدودیت های کرونایی قرار می گیرد درصد مثبت نمونه های کرونا است که در ابتدای دی 5 درصد در استان بوشهر بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: افرادی که از استان های دیگر به خاطر آب وهوا وارد استان بوشهر می شوند نگران کننده است و همچنین ابتلای افراد سالمند، دانش آموزان و ابتلای افراد دارای بیماری های زمینه ای نیز در حال افزایش است بنابراین باید محدودیت های کرونایی با تصویب ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر اعمال شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری های کرونا در بوشهر 2 برابر شده است

بستری های کرونا در بوشهر 2 برابر شده است