مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-26سياسي

امیدواریم شاهد یک ایران کتابخوان در سراسر جهان باشیم


مدیر کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی گفت: امیدواریم با برگزاری طرح های نوین برای کودکان و بانوان به عنوان وفادارترین مخاطبان کتابخانه های عمومی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در آینده شاهد ایران کتابخوان در سراسر جهان باشیم.

- حجت الاسلام علی اکبر سبزیان در مراسم رونمایی از طرح ارائه بسته های مطالعاتی و سیر خواندن ویژه بانوان با عنوان کتاب خاتون که در حاشیه نشست استاندار خراسان رضوی با بانوان مدیر استان به مناسبت هفته گرامیداشت روز زن و مقام مادر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از جدی ترین و مهم ترین مسائل فرهنگی در منظومه فکری مقام معظم رهبری موضوع کتاب و کتابخوانی است و تأکید چهار دهه اخیر ایشان بر این مساله و اهتمام شان به خواندن کتاب از دوران نوجوانی موید این مساله است.

وی ادامه داد: از همین رو اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی به عنوان یکی از متولیان اصلی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی همواره سعی بر آن داشته تا با برگزاری برنامه ها و فعالیت های متنوع فرهنگی کتاب محور چه مجازی و چه حضوری سهم خود را در بازگردان کتاب به سبد خانوار در جامعه ایفا کند.

سبزیان تصریح کرد: از جمله اقدامات انجام شده در این راستا می توان به برگزاری آیین های رونمایی، نقد و بررسی و معرفی کتاب با حضور نویسندگان و فعالان عرصه کتاب اشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم شاهد یک ایران کتابخوان در سراسر جهان باشیم

امیدواریم شاهد یک ایران کتابخوان در سراسر جهان باشیم