مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-26اقتصادي

افتتاح و کلنگ زنی آبرسانی به 287 روستای کرمانشاه در دهه فجر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از افتتاح و کلنگ زنی 67 پروژه آبرسانی روستایی در استان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد که 287 روستا از آن منتفع می شوند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از افتتاح و کلنگ زنی 67 پروژه آبرسانی روستایی در استان همزمان با دهه مبارک فجر خبر داد که 287 روستا از آن منتفع می شوند.

علیرضا کاکاوند در نشست خبری امروز (ششم بهمن) با بیان اینکه دهه فجر امسال 67 پروژه آبرسانی روستایی استان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود، مجموع اعتبارات این پروژه ها را بیش از 2730 میلیارد ریال برآورد کرد.

وی افتتاح 41 پروژه آبرسانی روستایی در استان با اعتبار 930 میلیارد ریال در شهرستان های کرمانشاه، کنگاور، اسلام آبادغرب، دالاهو، گیلانغرب، جوانرود، پاوه، ثلاث باباجانی، سنقر و کلیایی و صحنه را از جمله این پروژه ها برشمرد و خاطرنشان کرد: 122 روستا با جمعیت 35 هزار نفر از نعمت آب شرب برخوردار خواهند شد.

کاکاوند پروژه آبرسانی به مجتمع های شادمان، سراب نیلوفر و هفت آشیان در شهرستان کرمانشاه، مجتمع مامیشان در شهرستان ثلاث باباجانی و مجتمع چله گیلانغرب را از مهمترین پروژه های افتتاحی اعلام کرد.

وی همچنین از کلنگ زنی 26 پروژه آبرسانی روستایی هم در استان خبر داد و عنوان کرد: با اجرای این طرح ها برای حدود 165 روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و کلنگ زنی آبرسانی به 287 روستای کرمانشاه در دهه فجر

افتتاح و کلنگ زنی آبرسانی به 287 روستای کرمانشاه در دهه فجر