مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-26اقتصادي

122 روستای کرمانشاه دهه فجر از نعمت آب سالم برخوردار می شوند


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در دهه مبارک فجر عملیات آبرسانی به 122 روستا افتتاح خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی رضا کاکاوند امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه از افزایش چشمگیر اعتبارات شرکت آب و فاضلاب استان در سال آینده خبر داد.

وی این رقم اعتبار را یک هزار و 376 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: طی ماده های آینده کلنگ احداث مدول دوم تصفیه خانه فاصلاب شهر کرمانشاه که  یکی از نیازها و خواسته های اصلی مردم به زمین زده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: مشکل کم آبی شهر کرمانشاه به پروژه خط سدگاوشان بر می گردد که تاکنون این پروژه به 65 درصد پیشرفت فیزیکی رسیده، البته جدا از این پروژه با حفر 30 حلقه چاه دیگر مشکل کم آبی این شهر مرتفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه تابستان امسال حدود 460 روستای استان با تنش آبی مواجه بوده، اضافه کرد: با اقدامات مناسب خبرهای خوبی در حوزه آب رسانی روستایی در راه است.

کاکاوند با اشاره به تخصیص 93 میلیارد تومان اعتبار به پروژه های آبرسانی روستایی، گفت: با افتتاح این پروژه ها 122 روستا به طور کامل از تنش آبی خارج می شوند و آبرسانی پایدار به آن ها صورت می گیرد وی  در ادامه اشاره ای به قرارداد با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در راستای آبرسانی به 350 روستای استان داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

122 روستای کرمانشاه دهه فجر از نعمت آب سالم برخوردار می شوند

122 روستای کرمانشاه دهه فجر از نعمت آب سالم برخوردار می شوند