مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-26سياسي

برگزاری مسابقات تیراندازی عشایر در بام ایران


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات تیراندازی عشایر بسیجی استان در قالب جام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) علی اصغر ایزدی گفت: مرحله استانی مسابقات تیراندازی عشایر بسیجی در قالب جام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و در راستای استقبال از کنگره ملی ده هزار شهید جامعه عشایری کشور در شهرکرد برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری افزود: در این مرحله از مسابقات تیراندازی 60 نفر از منتخبان مناطق عشایری استان چهارمحال و بختیاری از صمصامی، میهه، سردشت، دیناران، چغاخور و مشایخ شرکت داشتند.

وی ادامه داد: نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات برای شرکت در مرحله کشوری و رقابت با منتخبان اقوام کشور به میزبانی تهران در دهه فجر امسال معرفی می شود.

شایان ذکر است؛ آیین تجلیل از نفرات برگزیده این دوره از مسابقات همزمان با 19 بهمن سالروز بیعت عشایر استان چهارمحال و بختیاری با حضرت امام خمینی(ره) در سال 57، در حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛  عزیزمحمد حسنی، حسینقلی حسین پور و عبدالرضا خالدی، به ترتیب عناوین اول تا سوم مرحله استانی مسابقات تیراندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات تیراندازی عشایر در بام ایران

برگزاری مسابقات تیراندازی عشایر در بام ایران