مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-26سياسي

شیراز نیازمند برند گردشگری است


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‎دستی فارس، تهیه برند گردشگری شیراز را ضروری توصیف و بر لزوم همدلی و اتحاد بیشتر بین صنوف گردشگری این استان در راستای انجام این مهم، - تاکید کرد.

سید موید محسن نژاد چهارشنبه 6 بهمن نشستی با روسای صنوف و فعالان گردشگری فارسگفت: با توجه به اینکه در صنوف گردشگری فارس متخصصین و صاحب نظران متعددی مشغول به فعالیت هستند، بی شک با همدلی و اتحاد بیشتر و با استفاده از تخصص و تجارب آن ها در امور گردشگری شاهد توسعه همه جانبه استان باشیم.

او افزود: ستاد خدمات سفر فعال شده و آماده سازی و برنامه ریزی برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی به فارس و شهر شیراز در حال انجام است که بی شک هر اقدامی در این باره با مشارکت صنوف گردشگری شکل بهتری خواهد داشت.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‎دستی فارس ادامه داد: نوروز سال آینده شاهد حضور مسافران بی شماری به شهر شیراز خواهیم بود و باید مانند سنوات گذشته (قبل از شیوع بیماری کرونا) کیفیت خدمات رسانی به مسافران در اولویت قرار گیرد.

محسن نژاد همچنین بر لزوم تهیه برند گردشگری برای شهر شیراز تأکید کرد و گفت: مطالعات پژوهشی برند شیراز انجام شده و شعار و نماد آن نیز باید مشخص شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز نیازمند برند گردشگری است

شیراز نیازمند برند گردشگری است