مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-26بين الملل

الشرق الاوسط: عباس مذاکرات سیاسی با دولت اشغالگر را لغو نمی کند


برخی منابع آگاه اعلام کردند، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین می داند آغاز مذاکراتی سیاسی با دولت فعلی رژیم اشغالگر در انتظار هر گونه تغییر مدنظر، - برخی منابع آگاه اعلام کردند، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین می داند آغاز مذاکراتی سیاسی با دولت فعلی رژیم اشغالگر در انتظار هر گونه تغییر مدنظر، ممکن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه الشرق الاوسط امروز (چهارشنبه) به نقل از برخی منابع آگاه فلسطینی نوشت، محمود عباس، رییس تشکیلات خودگردان فلسطین به دلیل موضع گیری های نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یاییر لاپید، وزیر خارجه آن و ترکیب کابینه فعلی، می داند که آغاز مذاکراتی سیاسی با تل آویو مساله پیچیده ای است؛ اما این روند را لغو نمی کند بلکه آن را با هدف خروج از بن بست و ایجاد شرایطی برای آغاز آن همراه با تغییرات مدنظر در ترکیب کابینه ادامه می دهد.

این منابع تاکید کردند: در حال حاضر فلسطین، اردن، مصر و حتی آمریکا رویکرد مشترکی درباره لزوم ایجاد این شرایط دارند و فراهم شدن آن در انتظار تغییراتی در اسراییل است.

آنها افزودند: در راستای پیشبرد این روند سیاسی، حرکت مشترکی از طرف اردن و مصر آغاز شده و فشارهایی بر آمریکا و دیگر طرف ها وارد می شود؛ اما این باور وجود دارد که این کار نه به صورت فوری بلکه با تاخیر انجام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الشرق الاوسط: عباس مذاکرات سیاسی با دولت اشغالگر را لغو نمی کند

الشرق الاوسط: عباس مذاکرات سیاسی با دولت اشغالگر را لغو نمی کند