مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-26اقتصادي

شش طرح آبفای البرز برای دهه فجر آماده بهره برداری است


همزمان با دهه فجر امسال شش طرح شامل پنج طرح آبرسانی و یک ایستگاه پمپاژ فاضلاب در سطح استان البرز با صرف اعتبار 476 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

- ایسنا/البرز مدیر عامل آبفای البرز گفت: همزمان با دهه فجر امسال شش طرح شامل پنج طرح آبرسانی و یک ایستگاه پمپاژ فاضلاب در سطح استان البرز با صرف اعتبار 476 میلیارد ریال آماده بهره برداری شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوالفقار مهدی زاده روز چهارشنبه ششم بهمن ماه در جمع خبرنگاران گفت: این طرح ها شامل احداث و بهره برداری از مخزن 5000 متر مکعبی فردیس و 2000 متر مکعبی کوهسار، طرح آبرسانی به شهر تنکمان و روستای پورکان و بالاخره حفر و تجهیز و بهره برداری از پنج حلقه چاه در شهرستان کرج است.

وی در توضیح بیشتر طرح آبرسانی به تنکمان گفت: این طرح شامل یک مخزن 1000 متر مکعبی، یک ایستگاه پمپاژ و دو حلقه چاه است که مشکل افت فشار آب برای جمعیتی در حدود 5100 نفر را برطرف کرده است .

مهدی زاده خاطر نشان ساخت: این پنج طرح آبرسانی با صرف هزینه 316 میلیارد ریال احداث شده و جمعیتی در حدود 50 هزار نفر از ساکنان البرزی از خدمات ذخیره سازی بیشتر و توزیع پایدار و بهینه تر آب برخوردار خواهند شد.

وی همچنین در بخش فاضلاب از بهره برداری یک ایستگاه پمپاژ فاضلاب در مهدی آباد با ظرفیت 210 لیتر برثانیه برای جمعیت 20 هزار نفر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شش طرح آبفای البرز برای دهه فجر آماده بهره برداری است

شش طرح آبفای البرز برای دهه فجر آماده بهره برداری است