مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-26سياسي

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان معرفی شد


امیر کرم زاده با حکم ضرغامی به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، در حکمی امیر کرم زاده را به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان منصوب کرد.

در حکم سیدعزت الله ضرغامی خطاب به امیر کرم زاده آمده است: بنا به پیشنهاد معاون امور مجلس، حقوقی و استان ها و نظر به مراتب تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، منصوب می شوید.

در این حکم می خوانیم: انتظار دارد با تکیه بر ظرفیت های فرهنگی، تاریخی، اجتماعی، سیاسی و دینی استان سمنان، در اجرای راهبردهای کلان وزارتخانه مبتنی بر تغییر، تحول، توسعه و فناوری و تحقق اهداف و مأموریت های ذیل اهتمام جدی داشته باشید.

در این حکم آمده است: حفاظت و صیانت از میراث فرهنگی، تاریخی و احیا و حفظ بناهای تاریخی، پایگاه ها و موزه ها، فرهنگ سازی عمومی در جامعه در حوزه میراث فرهنگی از طریق معرفی، ترویج و اشاعه ظرفیت های تمدنی، تاریخی، فرهنگی، مذهبی و آیینی، به کارگیری روش های نوین و خلاقانه مدیریتی در راستای مرجعیت یافتن آن مرکز در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تحول و دگرگونی شایسته در گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان معرفی شد

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان معرفی شد