مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-26سياسي

برنامه های حوزه بانوان حمایت می شود/ ضرورت تدوین نقشه راه


استاندار خراسان جنوبی از حمایت برنامه های آموزشی، فرهنگی و اجتماعی در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی حوزه زنان خبر داد و گفت: در حوزه بانوان و تحکیم بنیان خانواده از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش زن، عزت نفس، کرامت انسانی ، اظهار داشت: هر جوان فرهیخته موفق در کارهای پژوهشی و علمی، هر مرد از خودگذشته و مبارز در مقابل ظلم و هر انسان وارسته به واسطه پشتیبانی های مادر و همسری قوی، متدین، پشتیبان و با استعداد به این درجه از توفیق رسیده است.

وی بیان داشت: زنان ما در همه عرصه های پیروزی انقلاب اسلامی، جهاد سازندگی، فعالیت های علمی پژوهشی، حوزه های اداری و هشت سال دفاع مقدس، همواره حضور داشته و صفحات زرین انقلاب، مملو از مجاهدت های بانوانی است که فرزندانی ایثارگر را در دامان خود پرورش داده اند.

استاندار خراسان جنوبی به بیانات امام خمینی(ره) که حضرت فاطمه زهرا(س) را محدثه و حضرت فاطمه زهرا(س) را الگویی بی بدیل نامیده اند اشاره کرد و گفت: بر همه ما لازم است که در تهذیب اخلاق به این بانوی گرانقدر اقتدا و از ویژگی های این بزرگوار الگو بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های حوزه بانوان حمایت می شود/ ضرورت تدوین نقشه راه

برنامه های حوزه بانوان حمایت می شود/ ضرورت تدوین نقشه راه