مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 13:572022-01-26سياسي

نقدعلی: احیای زاینده رود باید در بودجه ردیف مستقل داشته باشد


نماینده خمینی شهر در مجلس با برشمردن برخی از نقاط قوت دولت سیزدهم، سفرهای استانی و رسیدگی مستقیم به مشکلات مردم و دیپلماسی اقتصادی قوی را از نقاط قوت دولت سیزدهم برشمرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 6 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی،  در نطق میان دستور خود، عنوان کرد: یکی از حقوقی که امیرالمومنین(ع) به عنوان مردم به گردن حقوق حاکمیت عنوان کردند، حق به تمام و کمال دادن حقوق مالی و حق هر شخص از بیت المال است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم در ادامه با اشاره به نقاط قوت دولت سیزدهم، خطاب به رییس جمهور گفت: برخی از نقاط قوت مثل دیپلماسی فعال در عرصه اقتصادی به ویژه با کشورهای همسایه و قراردادهای بر زمین مانده با چین و روسیه که امیدواریم منجر به گشایش های اقتصادی شود.

وی، بالابردن ذخایر احتیاطی که در پایان دولت گذشته به کمترین میزان خود، رسیده بود را یکی دیگر از نقاط قوت دولت سیزدهم برشمرد و افزود: امروز در ذخایر استراتژیک در وضعیت مطلوب به سر می بریم.

نقدعلی ادامه داد: سفرهای استانی و رسیدگی مستقیم به مشکلات مردم به نحوی که حتی بعد از برگشت از مسکو بلافاصله به مناطق سیل زده سرکشی می شود هم یکی دیگر از نقاط قوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقدعلی: احیای زاینده رود باید در بودجه ردیف مستقل داشته باشد

نقدعلی: احیای زاینده رود باید در بودجه ردیف مستقل داشته باشد